czwartek, 18 maja 2017

Instagram photo-April

Witajcie kochani. Instagram Photo jest to po prostu przegląd zdjęc z instagrama z danego miesiąca. Chce spróbować nowego rodzaju postów, więc napiszcie mi w komentarzu czy wam się podoba, czy robic więcej takich postów.

Podróż do Niemiec. Zdjęcie zrobione w Poznaniu.

Chińska restauracja, w której jadłam. Bardzo dobre tam jedzenie jadłam.

Mój nowy Eos z Douglas w Niemczech. Pięknie pachnie i cudownie wygląda. Link do recenzji jajeczek Eos

Frapuccino z caramelem na zimno. Cudowna kawa z Sturbacks.

Opalanie się na hamaku w Niemczech.

Piękny zachód słońca wracając z Rhein Galerii.

Piękna restauracja, w której super pizza.

Zamek w Hambach i ja jako księżniczka (heh).


W Spayer było zimno, więc okrywaliśmy się kocami

Światowy Dzień Czekolady- trzeba święcić takie dni

Moja nowość zakupiona w Douglas czyli suche szampony w wersji mini.

Nowe paznokcie lakierami Semilac

Święta w tym roku.

Moje pisanki i króliczki z Lindt przywiezione z Niemiec.

Super pomadki, które polecam link do recenzji

Zdjęcia przy pięknej Fontannie. Ja jako modelka.

Kocham róże

Nowy zestaw z drzewa herbacianego, który dostałam od Oriflame.

Zakupy w Rossmannie. Link do posta

Nowy post Eos

Mój ulubiony rozświetlający korektor z Loreal. Jest idealny, jednak, gdy chciałam go kupić na promocji, pani powiedziała mi, że wycofali go z sprzedaży.

Różowe róże

Tarta z owocami w drodze na wypoczynek majowy



Mam nadzieje, że będzie wam się takiego rodzaju post podobać. Piszcie w komentarzu.


1 komentarz: