wtorek, 2 maja 2017

Haul Rossmann-czyli -55%



Hejka Kochani.
Promocja w Rossmannie się skończyła, dlatego przychodzę do was z haulem właśnie z tej promocji. Prawie wszystkie produkty, które kupiłam są dla mnie nowością. Jeszcze nigdy ich nie miałam.
Cześć z nich zrobię osobne recenzję, a cześć napisze wam o nich co nieco w tym haulu.

Tak więc zaczynajmy:


Pierwszy jest rozświetlacz z Lovely, który od samego początku pokochałam. Już dawno słyszałam o nim mnóstwo dobrych opinii. Ja kupiłam w odcieniu silver, jest jeszcze gold, ale zdecydowałam się na ten. Co mogę wam jeszcze powiedzieć. Jest bardzo dobrze zmielony. Pięknie rozświetla twarz. Osobiście nakładam go codziennie na twarz.

Następny jest to puder sypki. Zamierzałam kupić go już dawno, ale jakoś nie było okazji. Chyba czekałam na tą promocję hehe. Jest to puder transparentny choć ma trochę swojego kolorku. W środku ma poduszeczkę, lecz ja nakładam go pędzlem   Bardzo go widać na twarzy po nałożeniu, a ja oczekuję od pudru, że nie będzie go tak bardzo widać. Mam nadzieję, że się to zmieni, bo jak na razie to nie przypadł mi on do gustu.

Baza z Lirene. Mam ją pierwszy raz. Zdecydowałam się na tą rozświetlającą. Gdy na ręku ją testowałam bardzo fajnie rozświetlała, lecz na twarzy tego za bardzo nie widzę. Ale jako baza bardzo dobrze się sprawuje.

Podkład z Rimmel-Lasting Finish. Jest to podkład dobrze kryjacy. Jest również bardzo kremowy. Dobrze się go aplikuje dzięki pompce.

Następny podkład również jest z Rimmel, ale teraz inna seria Match Perfection. Słyszałam o nim dobre opinie, że dobrze kryje i dziewczyny go kochają. Jak wiecie ja kupując podkład oczekuje od niego, że będzie dobrze kryjący, dlatego również takie wybieram. Jeszcze nie miałam go na twarzy. Tak więc z nim będzie osobna recenzja.

Ten korektor miałam już kiedyś i jestem z niego zadowolona. Dobrze kryje i jest świetny.

Balsamy do ust. Chyba każdy je zna. Balsam z Nivea i z Maybelline Baby Lips, więc nie mam co wam o nich opowiadać. Powiem tyko tyle, że są bardzo dobre i dobrze nawilżają.

Na sam koniec paleta cieni do powiek z Wibo Neutral Eyeshadow. O niej będzie osobny wpis, gdzie wam wszystko opowiem. Jak na razie nie miałam okazji i czasu na jej testowanie, ale niebawem się za to zabiorę.

A teraz jeszcze raz zdjęcie wszystkich kosmetyków


Buziaczki kochani
Nie zapomnijcie mnie zaobserwować jeśli się wam wpis podobał.


4 komentarze:

  1. Rozświetlacz od Lovely jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten rozświetlacz z Lovely, ale mam w odcieniu gold. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też ten rozświetlacz tylko w wersji Gold i ten podkład Lasting finish miałam już ich 5 uwielbiam go i ciągle do niego wracam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych cieni :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń