wtorek, 18 kwietnia 2017

Velvet Matte Golden Rose - czyli matowe pomadki


Chyba każdy lubi matowe pomadki, a ja je uwielbiam, dlatego postanowiłam kupić sobie w ferie. Tak, dobrze czytacie w ferie, gdy byłam razem z moja kuzynką i bratem w Cieszanowie. Pisze wam dopiero teraz ten post o pomadkach, bo wcześniej miałam trochę inne tematy, czasu za bardzo też nie miałam. Obiecuję, że już nie będę was tak zaniedbywać.







Pomadki z Golden Rose kupiłam w jednej z drogerii właśnie w Cieszanowie. Postanowiłam kupic dwie nr 7 i nr 10. Nr  7 jest odcieniem różu, a nr 10 jest nudziakiem.








Jest to piękny, jasny odcień rożu. Najbardziej odpowiada kobietom o jasnej cerze i mocnym makijażu oka.


Neutralny, wpasuje się w każdy makijaż. jest to nudziak, ale bardzo piękny. W rzeczywistości nie wpada tak w róż, tylko w ten nude. Przede wszystkim jest naturalny. W swojej kolekcji każda kobieta powinna mieć taki naturalny kolor pomadki.



Pojemność tych pomadek to 4,2g. A cena waha się około 11 zł. Mają aksamitne wykończenie. Dobrze przyklejają się do ust więc ich trwałość jest długa.
Dodatkowo pigmentacja jest nieziemska, Nakładając je od razu z opakowania uzyskamy na ustach taki sam odcien jak w opakowaniu, lecz, gdy nałożymy pędzelkiem otrzymamy nieco bledszy kolor.

Po pomalowaniu ust nadają piękny nasycony kolor.



9 komentarzy:

  1. Miałam dwie pomadki z tej serii. Jedną używam do dziś i bardzo lubię jej kolor, CHOCIAŻ obecnie wolę ich pomadki w kredce. Nr 11 to mój ulubiony kolor na co dzień :) Drugą wywaliłam, bo nierównomiernie się nakładała i okropnie u mnie wyglądała: to był "nudziak", który robił ze mnie trupa. Niestety, przy mojej karnacji beże odpadają, za to róże uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza nr 07 wygląda ciekawie:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. My jeszcze nie mamy w naszej kolekcji pomadek ani jednej z GR :/ Niestety jakoś nie możemy się pozbierać i jej kupić. Kolory wybrałaś rewelacyjne! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie sie pozbierać i koniecznie kupić, całuski

      Usuń
  4. Mam jedną pomadkę z tej serii i jest naprawdę super, czaję się na inne kolory! :)



    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kiedyś pisałam post o tych pomadkach również, mam 2,9,17 i 20 są świetne :3 a matowa wersja płynnych pomadek jest jeszcze lepsza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ta pomadka, muszę taką zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam pomadki tej firmy - czy są nawilżające lub raczej wysuszające usta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej są nawilżające, ponieważ jeden z składników jest nawilżający.

      Usuń