wtorek, 25 kwietnia 2017

Eos - balsam do ust



Hej dzisiaj przedstawię wam balsamy do ust Eos. Chyba każdy zna te jajeczka. Można je kupić w sklepie stacjonarnym Douglas, a także na Douglas.pl, ale ostatnio zauważyłam, że można kupić je także w Rossmann.

W swojej kolekcji mam da jajeczka: Sweet Mint  oraz Coconut Milk. Niestety, ale do drugiego jajeczka nie mam link, ponieważ była to edycja limitowana. Może jeszcze kupicie w sklepie stacjonarnym, ale na stronie douglas już nie ma.

Produkty pięknie wyglądają, a do tego są praktyczne. Można je zabrać z sobą do torebki. Poza tym, że nawilżają nadają aksamitną miękkość ustom, oraz chronią je przed słońcem. Bardzo dobrze się je nakłada, nie dają uczucia lepkości.

"Produkty EOS są w 95% organiczne i w 100% naturalne. Nie zawierają glutenu, parabenów, ftalanów oraz wazeliny."

A wy macie swoje jajeczka? Które smaki lubicie? Pochwalcie się.




2 komentarze:

  1. Ciężko je trafić na rossmannowskich promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze żadnego nie miałam a tyle dobrego słyszałam- chyba pora się w końcu skusić :D

    OdpowiedzUsuń