piątek, 26 maja 2017

Woda perfumowana Volare Forever- Oriflame



W dzisiejszym poście pragnę wam pokazać moje nowe perfumy od Oriflame. Są to piękne perfumy o kwiatowym zapachu. Flakonik jest w kształcie pączka róży, a ich zamykanie jest łodygą. Mam je od niedawna, a już chce się nimi z wami podzielić, bo są cudowne.
Ich zapach jest kwiatowo-różano-fiołkowy.

Volare Forever to kobiece, miękkie nuty białych róż, rozświetlone akordami słonecznych kwiatów i subtelnym, apetycznym akcentem migdałów w cukrowej polewie tworzą wyjątkową kompozycję.

Delikatna woda perfumowana Volare Forever jest jak pastelowy bukiet kwiatów, w którym dominują białe róże. Zapach otwiera się świetlistymi nutami różowych grejpfrutów, malin i płatków jaśminu. W sercu kompozycji lśni akord białej róży i słonecznych kwiatów, opadających miękko na subtelną, smakowitą nutę głębi, pełną migdałów w cukrze, drewna kaszmirowego i białego piżma.









7 komentarzy:

  1. Super! Szukam jakiś ładnych perfum to może akurat się skuszę :)

    Zapraszam was na mojego bloga, obserwacji i komentowania. Za każda aktywność (obs,kom) się odwdzięczam , tylko dajcie znać w komentarzach ;D

    Podawajcie wasze blogi chętnie poczytam

    http://pluukasiewicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zapiszesz do klubu w oriflame, zostaniesz konsultantem będziesz miała 20% zniżki. Napisz do mnie na mail to ci wszystko wytłumaczę.

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, bardzo lubię kosmetyki z Oriflame:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych perfum, ale bardzo buteleczka mnie urzekła :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo popularne wśród moich klientek. Ja też ich czasem używam i jestem zadowolona. Pozdrawiam, Aga z Ladies Club

    OdpowiedzUsuń