wtorek, 3 kwietnia 2018

Britney Spears twarzą nowej sesji Kenzo



Hej kochani. Kiedyś już pisałam o marce Kenzo. Dzisiaj następny post związany z ta marką. Otóż Britney Spears została nowa twarzą najnowszej sesji wizerunkowej Kenzo. Wokalistka promuje kolekcje La Collection Momentona wiosna 2018. Nawiązuje do kolekcji Kenzo Jeans z 1968r.
Sesja zdjęciowa miała miejsce w Paryżu. Autorem zdjęć jest Peter Lindbergh.
Możemy zobaczyć m. in. bejsbolówki, jeansowe kurtki czy wysokie, sznurowane buty. 


Na zdjęciach Britney wygląda bardzo młoda ,świeżo i dziewczęco.




6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją byłam kiedyś jej ogromną fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie, jednak jeśli obserwujemy jej profil na IG to widac, że to spory restusz. Tak czy inaczej super że się pozbierała, dba o siebie i naprawdę wygląda dobrze. A kampania super, kolorowa, świeża i nie udziwniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, wygląda super! Nie poznałam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie stylizacja Britney wyglada świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Briteny! W dzieciństwie była moja wielką idolką :) Pięknie prezentowała się podczas tej sesji :) tak lekko i dziewczęco :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanką Britney nie jestem ale ciuszki są ekstra

    OdpowiedzUsuń