poniedziałek, 30 października 2017

Paleta cieni Lovely



Hejka dzisiaj napiszę wam co sądzę o paletce cieni do oczu z firmy Lovely.
Kupiłam ją na promocjach w rossmanie. Chciałam jakieś cienie, które wpasowałyby się w nastrój jesienny.Ta paleta ma takie odcienie są nimi róż, złoto i burgund. Jej opakowanie jest wykonane z grubego plastiku, piękne nude na pewno będzie wyglądać elegancko postawione na toaletce. Wytrzyma dłuższy czas, nie rozbije się zbyt szybko. Dołączony pędzelek jest pacynkowaty i nie da się nim w ogóle nakładać cieni. Trzeba mieć swoje pędzle. Firma mogłaby wymienić ten pędzelek na normalny. Tylko on jest nieodpowiedni do paletki. Wszystko byłoby perfekcyjnie z normalnym pędzelkiem.
 Paleta mieście 12 cieni, 4 matowe i 8 satynowych. Cienie są dobrze napigmentowane, przy nakładaniu nie zauważyłam aby się osypywały, a są one suche. Najbardziej z satynowych odcieni podobają mi się cztery. Każdy wykona ta paletą makijaż na co dzień jak i na małe wyjścia. Paleta jest warta swojej ceny. Polecam ją kupić choćby dla kilku pięknych satynowych cieni. Na odwrocie producent pokazuje i opisuje jak wykonać ta paletą nudowy smoky eyes.








21 komentarzy:

  1. Nie przepadam za firmą lovely, raczej produkuje kosmetyki kiepskiej jakości. Chociaż paleta prezentuje się ładnie. Pozdrawiam serdecznie ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne odcienie ma ta paletka :) Skoro pigmentacja jest dobra i się nie osypują to chyba ją kupię.

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mi ta paletka nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa paleta ale ostatnio zaopatrzylam się MUR i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentuję,chyba czas wypróbować!


    https://4gnieszk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i nie jestem zbytnio zadowolona :/ Ciemne kolory są mega twarde i cechuje je słaba pigmentacja :/ ale swietnie sprawdza sie kolor brązowy oraz różowy!

    http://start-afire.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te paletę i uważam, że jak na pierwszą paletę jest olej jednak jeśli ktoś się zna na makijażu to nie jest Ona jakąś rewelacyjna, natomiast kolorki są super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem jest słabo napigmentowana :) Ale kolorki ładne ❤️

    Pozdrawiam
    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam tą paletę,ale średnio mi się podobała. Niestety cienie trzymały się na oku do 4 godzin albo 5

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory sa piekne, ale trwałość i pigmentacja bardziej dla początkujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście lubię te paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tą firmą trzeba trafić, niektóre kosmetyki są w porządku inne nieco mniej, nie wiem czy to kwestia zdjęcia ale kolory są bardzo bardzo delikatne, słabo widoczne za to pięknie się błyszczą i pewnie sprawdzają się w delikatnym makijażu. Ważne że jesteś zadowolona z zakupu i Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam, robiłam mnóstwo zdjęć i na wszystkich te kolory tak samo wygladaly.

      Usuń
  13. Posiadalwm ta paletke jednak jakdla mnie byla za malo napigmentowana i w gruncie rzeczy zsypalam ja i wymieszalam jako jeden kolor i uzywalam jako rozswietlacza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama używała jej jakiś czas, ale była średnio zadowolona :/

    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelek pacynka również jest normalny hehe i choć sama nie używam pacynek, to wiele osób wraca do nich, ponieważ świetnie nakładają błyszczące cienie na mokro :P
    Co do samej paletki, to raczej nie kupię, ponieważ nie jestem fanką firmy, ale kolorystycznie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje początki z makijażem zaczynały się właśnie od tej paletki, jak na osobę początkującą wydawała się fajna ale z biegiem czasu i przybywającym doświadczeniem stała się raczej paletką na słabym poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń