piątek, 29 września 2017

Trendy jesień zima 2017/18

Dzisiaj napisze wam o trendach jakie będą obowiązywać w najbliższym sezonie jesień zima. Trendy, a właściwie kolory. Postanowiłam napisać dwa osobne posty na temat trendów. W pierwszym będą kolory, a jest ich dużo, aż 10. W drugim już trendy: wzory, ciuchy itp. Zdecydowałam się właśnie na taki podział, ponieważ jest tego bardzo dużo, post byłby długi, a tak będzie trochę krótszy i bardziej przejrzysty.


Tak więc kolory, a bardziej barwy na nadchodzący sezon przygotowane przez Instytut Pantone:


Pierwszy kolor to tak zwany Grenadine, czyli grenadyna. Jest to piękna czerwień z dodatkiem różu. Na sportowo, wieczorowo i elegancko. Z pewnością jest to kolor dodający energii kobietom.



Kolejna barwa to Tawny Port, to odcień śliwkowy. ale mi kojarzy się z takim burgundem połączonym z fioletem. Stosuje się je na okryciach, koszulach jak i również w sportowym stylu np. u Fenty x Puma. Kolor szykowny, elegancki oraz gustowny.


Następny Ballet Slipper, delikatny, pudrowy róż. Jest delikatny, świeży, symbolizujący młodzieńczy blask, niewinność, lekkość. Kobiety, dziewczyny, które nie lubią takiego delikatnego koloru, takiego "baby" na pewno im się nie spodoba. Nie będą się dobrze czuły w ciuchach takiego odcienia.



Butterrum to cieplutki i przytulny odcień. Przypomina mi karmel, a według Pantone to rozgrzewający rum z masłem. Już widzę te oversizowe swetry i płaszcze. Sami zobaczcie


Navy Peony nawiązuje do morskich głębin. MOCNY, solidny. Pasuje do każdego typu urody.



Neutral Gray neutralny, bazowy odcień. Projektanci polecają go nosić od stóp do głów. W sklepach możemy spotkać dużo marynarek w tym kolorze, a także spodnie najczęściej w kratę.



Shaded Spruce to mój ulubiony kolor. Jest taki żywy, taki piękny. Bardzo charakterystyczny dla jesiennego okresu. Pantone twierdzi, że to kolor lasu zimą. Projektanci używają tego koloru w futrzanych okryciach.



Czyż nie jest cudowny?

Golden Lime ziemisty odcień, a ja bym powiedziała khaki. W połączeniu z złotem daje odświeżenie przy jesiennych stonowanych odcieniach.



Jeden z ostatnich odcieni to Marina. Piękny, rozjaśniony, świeży niebieski. Zdaniem Pantone to najbardziej cool kolor sezonu.



Już ostatni kolor na nadchodzący sezon jesień zima to Autumn Maple jest to kolor pomarańczowy. Kolor klonu. Ciepły, energetyczny. Warto go wprowadzić w detalach.


Tym kolorem dobrnęliśmy do końca. Mam nadzieje, że ten post wam się podoba. Wyczekujcie drugiej części.
Nie zapomnijcie o zaobserwowaniu mojego bloga, a także Instagramu (jest na pasku bocznym, jak i na górnym). Również FB (nazwa taka sama jak bloga).


Buziaki Kochani i życzę miłego weekendu.


5 komentarzy:

  1. Świetny pis, bardzo dobrze się patrzy na te wszystkie stylizacje. Ja teraz szukam dla siebie jakiegoś jesiennego zegarka ale ciężko jest mi coś znaleźć. Ostatnio kupiłam mojemu mężowi zegarek tutaj http://www.zegarkowy.pl/category/casio-classic-meskie ale dla siebie nie mogę nic znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kolor bordowy, muszę się zaopatrzyć w kilka rzeczy w tym kolorku <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre kolory totalnie przemawiają do mnie! Zwłaszcza te stonowane, typowo jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolorystyczne zestawienia :) Teraz już wiem czego i w jakim kolorze szukać na ten sezon!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudrowy róż najbardziej przypadł mi do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń