poniedziałek, 18 stycznia 2016

SIMPLE STYLISH


Hej. Ostatnio... no nie tak ostatnio, ale jakieś pół tygodnia temu przerzucając po programach, natrafiłam na fajną reklamę. A z reguły ich nie lubię, kto lubi reklamy? Hahahah. Ale ta mnie naprawdę zaciekawiła. Reklamowała gazetę od Deagostini. Gazeta była o robótkach na drutach.  A co mi tam. Pobawię się trochę. Zajmę tym czas i odgonię się od telewizji. Pomyślałam super zabawa. Postanowiłam, że ją kupię. Nosiłam się z tym zamiarem już długo, ale dzisiaj będąc z mamą na mieście, postanowiłam wejść do kolportera i rozejrzeć się czy jej tam nie ma. Byłam szczęśliwa gdy ją zobaczyłam, a że nie kosztowała dużo, bo naprawdę była to śmieszna cena. Kosztowała niecałe pięć złotych. Kupiłam ją.





W środku były 2 motki włóczki, druty i igła.





Nawet można z takiej włóczki etui zrobić na tablet.



Za chwilę zaczynam robić narzutę. Zobaczymy jak wyjdzie. Buziaki.


2 komentarze:

  1. Jak jez uda ci sie cos zrobic wrzuc zdjecie, sama kiedys chciałam sie tym zajac ale chyba nie mam cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń