sobota, 12 grudnia 2015

Pamela Reif- fitnessowa gwiazda instagrama.





Trafiłam ostatnio na bardzo fascynujący artykuł o 19-letniej dziewczynie z Niemiec, która na swoim instagramie ma prawie 2 miliony fanów.
Postanowiłam wybrać kilka porad dla was od Pam.

Pamela na początku swojego blogowania zaczęła od stylizacji, dopiero później dołączył fitness.

- Najważniejszą dla mnie rzeczą w życiu, to otaczanie się ludźmi, których kocham. Reszta się dla mnie mnie liczy - twierdzi Pam.

- Sukces zaczyna się tam, gdzie kończy się strefa komfortu - mówi Pamela

Żeby mieć takie ciał jak ona nie należy się głodzić, wystarczy jeść zdrowo i dobrze pracować nad swoim ciałem, a rezultaty przyjdą z czasem.

Nigdy nie narzucaj komukolwiek, jak ma wyglądać.

- Mięśnie na brzuchu są super, ale ich brak też. Duże pupy są super, ale małe też. Okrągłe kształty są super, ale ich nie posiadanie też. To, co nie jest super, to mówienie komuś, jak powinni albo nie powinni wyglądać - mówi Pam.


- Nie powinniśmy porównywać się do innych. To nie jest konkurs piękności. Każda z nas ma inną budowę ciała i uważam, że dzięki systematycznej pracy i dobrej diecie, wszystkie możemy być piękne i zdrowe - mówi Pamela.


Dziewczyna ma 166 cm wzrostu i waży 53 kg. Czy to nie jest imponujący wynik?


 Wykorzystuj każdą chwilę

- Nie chodzi o to, gdzie teraz jesteś, ale co z tym robisz będąc właśnie w takim miejscu - dodaje Pam.






15 komentarzy:

  1. Śliczne firanki na 6 zdjęciu... wiesz może gdzie takie kupić? Btw. Bardzo ślicznie wyglądasz... pisz tak dalej a napewno zostaniesz tak sławna jak Maff:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ale nie wiem gdzie można takie kupić. Na pewno znajdziesz na necie

      Usuń
    2. A mogłabym dostać jakiś kontakt do ciebie?? Jestes bardzo interesująca osoba :p chcialabym cie bliżej poznać :3 moze jakies Gg?

      Usuń
    3. Bardzo mi przykro, ale aktualnie nie używam gg.

      Usuń
    4. Jasne, może być. Napisz mi swój numer telefonu w odpowiedzi to ci wyślę mój email. Nie masz się czego obawiać nie opublikuję twojej odpowiedzi więc spoko możesz napisać.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna motywacja! Czy ona również Cię zmotywowała? Bo mnie bardzo! Na pewno masz świetną figurę. Może pochwalisz się nią w kolejnym poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś oglądnęła moje wcześniejsze posty na pewno byś widziała moja figurę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna motywacja! Aż sama nabrałam ochoty żeby się za siebie wziąć. Czy Ciebie dawno ona także zmotywowała? Czy masz równie wspaniałą figurę jak ona? Na pewno wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam czytałam o niej artykuł niedawno. Tak ona bardzo mnie zmotywowała, dlatego postanowiłam wziąć się za siebie i zaczęłam ćwiczyć, ponieważ nie mam figury jak inne blogerki.

      Usuń
    2. A moze pokazałabyś jak zmienia sie twoje ciało dzien po dniu przy stosowaniu jej ćwiczeń? Nie ukrywam ze jestem troszke gruba i chcialabym zobaczyc efekty tych cwiczen bo nie mam dobrej motywacji zeby zacząć cwiczyć :/

      Usuń
    3. Nie stosuje jej ćwiczeń tylko inne. Gdy zobaczę zadawalające dla mnie efekty to wtedy pokażę.

      Usuń
    4. Jesli chodzi o motywacje to na pewno znajdziesz ja w Internecie, albo w życiu swoim prywatnym.

      Usuń
  5. Świetna motywacja! Czy Ciebie również ona tak zmotywowała? Zapewnie i tak masz świetną figurę, jak każda blogerka. Może w następnym poście pochwalisz się nią? :)

    OdpowiedzUsuń